Didgeridoo BeNeLux Didgeridoo BeNeLux
Didgeridooplayers United!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Workshop Si Mullumby in Apeldoorn

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Didgeridoo BeNeLux -> Workshops
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MT-Yidaki

BerichtGeplaatst: 10-03-2010 18:18:41    Onderwerp: Workshop Si Mullumby in Apeldoorn Reageren met citaat

Hallo allemaal!
Op zaterdag 22 Mei komt Si Mullumby naar Apeldoorn voor het geven van een 3 uur durende workshop!

Verwacht een enerverende didgeridoo workshop van één van de beste spelers ter wereld!!!!
De workshop zal (op mijn verzoek;-) een flink swingende en groovende inhoud hebben. Veel vette beats en grooves zoals alleen Si ze kan spelen.

Kosten voor de workshop € 45,- voor drie uur
Scene of crime: Percussieschool Mi Dushi, Apeldoorn
Tijd: 15:00 tot 18:00

http://www.youtube.com/watch?v=067BEyXQ3CE

We zijn ook bezig om te kijken of er 's avonds nog een klein solo concert gegeven kan worden...

Graag hoor ik van jullie of je komt en zo ja met hoeveel (max aantal deelnemers 15)

Groeterdetoeter,
Michiel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Paul

BerichtGeplaatst: 10-03-2010 23:18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Michiel,

Momenteel is het nog een beetje te ver in de toekomst voor mij om me in te schrijven.
De kans bestaat namelijk dat de basketbalploeg waarin mijn dochter speelt "play offs"" moet spelen, en dan moet ik daar aanwezig zijn.

Is er een uiterste inschrijfdatum?
Als je al 13 deelnemers hebt vooraleer ik kan inschrijven heb ik gewoon dikke pech.
groetjes, Paul
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Didgeridoo BeNeLux -> Workshops Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: