|
Didgeridoo BeNeLux Didgeridooplayers United!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MT-Yidaki
|
Geplaatst: 10-03-2010 18:18:41 Onderwerp: Workshop Si Mullumby in Apeldoorn |
|
|
Hallo allemaal!
Op zaterdag 22 Mei komt Si Mullumby naar Apeldoorn voor het geven van een 3 uur durende workshop!
Verwacht een enerverende didgeridoo workshop van één van de beste spelers ter wereld!!!!
De workshop zal (op mijn verzoek;-) een flink swingende en groovende inhoud hebben. Veel vette beats en grooves zoals alleen Si ze kan spelen.
Kosten voor de workshop € 45,- voor drie uur
Scene of crime: Percussieschool Mi Dushi, Apeldoorn
Tijd: 15:00 tot 18:00
http://www.youtube.com/watch?v=067BEyXQ3CE
We zijn ook bezig om te kijken of er 's avonds nog een klein solo concert gegeven kan worden...
Graag hoor ik van jullie of je komt en zo ja met hoeveel (max aantal deelnemers 15)
Groeterdetoeter,
Michiel |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Paul
|
Geplaatst: 10-03-2010 23:18:42 Onderwerp: |
|
|
Hey Michiel,
Momenteel is het nog een beetje te ver in de toekomst voor mij om me in te schrijven.
De kans bestaat namelijk dat de basketbalploeg waarin mijn dochter speelt "play offs"" moet spelen, en dan moet ik daar aanwezig zijn.
Is er een uiterste inschrijfdatum?
Als je al 13 deelnemers hebt vooraleer ik kan inschrijven heb ik gewoon dikke pech.
groetjes, Paul |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|