|
Didgeridoo BeNeLux Didgeridooplayers United!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gio
|
Geplaatst: 04-03-2010 12:51:43 Onderwerp: verkoop STIX-didge |
|
|
Jep,
Na een hele lange tijd hierover na te denken, post ik toch een topic omtrent de evt. verkoop van m'n STIX didge (E/F/E). Ik speel niet en te weinig de stijl die deze didge recht doet. Dat is dan ook de enige rede wrm ik hem zou weg doen.
In alle eerlijkheid. Ik heb hem van Mark Robinson zelf gekocht paar jaar geleden voor 850. Het is een topinstrument en ziet er op z'n STIX's uit . Dit soort didges gingen voor paar honderd euro's meer over de toonbank in Australian Treasures wnr wijlen Ben Van Rijswijk de shop nog openhield. Het zou leuk zijn mocht ik er iemand mee plezier doen en zelf geen/nauwelijks verlies maken. Ik vraag er bijgevolg 800 voor.
Deze didge leent zich uitstekend voor airplane stijl en stacatto ritmes (denk maar aan Mark Robinson, Ash Dargan, etc). Ikzelf speel meer traditioneel. Daarvoor klinkt deze didge te 'warm' en 'afgewerkt'.
Interesse let me know: dan stuur ik je wat foto's of geluidsfragmentjes.
Grtz Gio |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bart Site Admin

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|