|
Didgeridoo BeNeLux Didgeridooplayers United!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Bart Site Admin

|
Geplaatst: 18-10-2009 06:41:14 Onderwerp: Hennep didgeridoo key C te koop |
|
|
TE KOOP:
Hennep didgeridoo, in mijn bezit van 15 augustus 2009.
Eigenschappen van de didgeridoo:
• Key: C
• Toots: 1ste F# - 2de D# - 3de G#
• Lengte: 150cm
• Mondstuk: 3,5cm diameter binnenkant. (Geen was nodig!)
• Belly bottom: 8,0cm binnenkant
• Gewicht: 2,3kg
Hennep didgeridoos zijn een waardig alternatief voor de traditionele eucalyptus didgeridoos. Niet alleen zijn ze goed voor de leefomgeving (er moet geen boom voor sneuvelen), ze zijn ook volledig biologisch gemaakt en terug afbreekbaar. Een milieuvriendelijke didgeridoo door de Aboriginals zelf goedgekeurd. (Een deel van de aankoopprijs is naar de Aboriginals gegaan.)
Gemaakt door Hempstone wereldwijd bekent voor hun hennep didgeridoos. Deze worden dan ook bespeeld door tal van bekende didg-artiesten. De productie van nieuwe hennep didgeridoos ligt momenteel stil, deze is één van de twee laatste die ik kunnen vinden heb. Si Mullumby had er nog een paar, maar reken ondertussen op € 800…
Deze hennep didgeridoo ziet er niet alleen erg mooi uit, hij speelt ook erg lekker… Perfecte tegendruk, perfect uitgebalanceerd voor zowel traditioneel als Westerse speelstijl. Speelt lekker vlot en snel, maar is ook ideaal om lekker meditatief op te spelen.
Het geluid van de didg is vrij Yidaki-achtig, geen powerdidg met mega bassen maar een didg met meer scherpe in zijn sound. En dat is ook meteen de reden waarom hij niet geschikt is voor mij en ik hem verkoop... Mijn persoonlijke zoektocht naar de ideale didgeridoo gaat voort…
• Vraagprijs: € 280,00
Ik ga geen deftige soundfile kunnen posten aangezien ik niet over opnameapparatuur beschik.
FOTO'S
Aarzel niet om me te contacteren als je interesse hebt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bart Site Admin

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
steve

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bart Site Admin

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|