|
Didgeridoo BeNeLux Didgeridooplayers United!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Joeri
|
Geplaatst: 14-02-2010 20:43:07 Onderwerp: samenaankoop A'dam didge's |
|
|
Ik krijg regelmatig de vraag waar spelers goede didgeridoo's kunnen kopen, daarom post ik even het volgende:
Heb je interesse in een goede didgeridoo, waar je een leven lang plezier van zal hebben ? Stuur me dan een mailtje ( info@didgeridoo.tk), want dit voorjaar wil ik samen met enkele van mijn deelnemers instrumenten gaan kopen in Amsterdam bij Aboriginal arts and instruments. Door dit samen te doen in 1 keer krijgen we een gunstigere prijs.
Je kan er gewoon één bestellen (toonaard opgeven) of zelf meegaan om hem te testen + ik test ze mee voor jou en geef advies die dag.
Laat me iets weten voor 30 februari en dan houd ik je persoonlijk op de hoogte. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Joeri
|
Geplaatst: 04-05-2010 09:11:21 Onderwerp: 15 mei amsterdam |
|
|
Hey,
15 mei gaan we naar Amsterdam, didge's shoppen. iedereen die wil: kom maar af ! we zullen er zijn vanaf 10.30u ongeveer .
Grtz
Goanna |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|